יש תמיכה טכנית לתוכנת שיק -צ'ק
תמיכה טכנית הינה חלק בלתי נפרד מהשרות שתקבלו בחברתנו. מרגע רכישת ממשק שיק-צ'ק WEB ובמהלך כל ימות השנה יש תמיכה מלאה על ידי נציגי תמיכה ושירות מטעם חברתנו.
תמיכה ושירות לתוכנת שיק-צ'ק כוללת:
- שדרוגי תוכנה
- הדרכה מלאה לצוות העובדים בחברה
- גיבוי נתונים מלא
- זמינות מענה ותמיכה טלפונית בשעות פעילות
- מדריך מקוון עם מידע רב רודות הפעולות בממשק.
אנו מאמינים שתמיכה טכנית טובה וזמן תגובה מהיר במתן שירות זה הדבר החשוב ביותר ביחסים בין לקוח לספק או טכנאי. מרגע פתיחת קריאה, אנו דואגים לספק תמיכה ושירות תוך זמן קצר ככל שניתן. נציג חברתנו יוצר קשר טלפוני ומתחבר למחשב הלקוח ע"י תוכנת התחברות מרחוק. הטכנאי מספק מענה לכל תקלה או שאלה בתפעול התוכנה. אם הנכם כבר בין לקוחותינו ומעוניינים לקבל תמיכה טכנית לתוכנה אנא פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 1800-877-222 – בכל שאלה או בקשה אנו זמינים בשעות הפעילות.