הודעה בקליק / Message In Click

אפליקציה הודעה בקליק – Message In Click הינה אפליקציה אשר מאפשרת ליצור בקלות ובמהירות תבניות של הודעות מוכנות מראש לשליחה באמצעי תקשורת השונים כגון ווטסאפ / SMS רגיל או מייל.
למי זה מתאים? האפליקציה מתאימה לכולם! לשימוש יומיומי למענה לחברים או משפחה ועד ולמגזר העסקי לשליחת הודעות מוכנות ללקוחות או לשימוש משרדי. אפליקציה זו נועדה לצמצם זמני תגובה וקיצור זמני מענה. ההודעות כבר כתובות ומוכנות מראש וכל שנותר זה להיכנס לאפליקציה, לבחור הודעה מוכנה ולשלוח בקליק!
דוגמא: חבר מחפש אתכם טלפונית אך אין באפשרותכם לענות כרגע והשיחה חשובה לכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס לאפליקציה ולשלוח הודעה בקליק:

"היי, השיחה שלך חשובה לי,
אך אינני יכול לענות כרגע,
אחזור אלייך מאוחר יותר"

דוגמא נוספת: לקוח שלכם חיפש אתכם טלפונית ו שלח לכם הודעה "היי אני רוצה להגיע אליכם, מה הכתובת שלכם?" אבל אתם בישיבה חשובה, אין באפשרותכם לשוחח עמו כעת אך אינכם מעוניינים להשאיר אותו ללא מענה בכדי לא "לפספס" את הלקוח.. נכנסים לאפליקציה, בוחרים הודעה שבכנתם מראש עבור מצבם כאלה ושולחים בקליק:

"שלום רב,
כתובתנו:
חרושת 96, קריית ביאליק
לחצו כאן למעבר לגוגל מפות
קווים הפקות דפוס פיתוח תוכנה בע״מ
1800-877-222"

הודעות הינן חלק משגרת היום יום. מיליוני הודעות נשלחות בכל יום בעולם בערוצי התקשרות השונים. עשרות מההודעות האלו נשלחות על ידינו בכל יום, למשפחה, בין חברים, בלימודים ובעיקר בענף העסקי ישנן הודעות אשר חוזרות על עצמן. לפעמים אנחנו נאלצים לכתוב את אותה ההודעה מספר פעמים ביום ללקוחות או חברים שונים, האפליקציה נועדה בדיוק בשביל מצבים אלו.
בעיקר במגזר העסקי, כתיבת הודעות / מייל ללקוחות גוזלת לעיתים זמן יקר אך המענה ללקוחות חשוב בכדי לשמור על רמת שרות גבוה, זמינות ומענה מהיר ללקוחות.
אפליקציה הודעה בקליק – Message In Click הינה חינמית, קלה להבנה ונגישה לשימוש עבור כל משתמש/ת.

 

סורק בקליק Quick Scanner
סורק בקליק Quick Scanner

אפליקציה הודעה בקליק – Message In Click

להורדת האפליקציה לנייד שלכם, סירקו את הברקוד המתאים לסוג המכשיר שלכם 

צריכים עזרה?
אנחנו נשמח לתת לכם שירות

הפקת צ'קים בהתאמה לכל הבנקים

הדפסת צ'קים מתוכנת שיק-צ'ק
בהתאמה מלאה לכל הבנקים ועמידה בתקן 501