הדפסת צ'קים על נייר רקע כחול בעזרת שיק-צ'ק סאפ – SAP.

מודול ייחודי זה מותאם להדפסת צ'קים בקלות ומהירות. גרסה זו מיועדת לעסקים אשר עובדים עם מערכת הנהלת חשבונות סאפ – SAP ביזנס 1.
מודול שיק-צ'ק מותקן על המחשב במשרדכם ועובד ברקע במקביל לתוכנת סאפ – SAP ללא צורך בחיבור למסד נתונים של סאפ.
בעזרת המודול ניתן להפיק צ'קים על גבי נייר חלק עם פס מגנטי (רקע אחיד כחול באזור הצ'ק). נייר בטחוני זה קיים בחברתנו בשני דגמים: נייר בטחוני טופ או נייר בטחוני טופ פלוס.
הפקת הצ'קים מתבצעת ישירות מתוכנת סאפ – SAP, מודול שיק-צ'ק מבצע שליחה של הצ'קים ישירות למדפסת מגנטית בצורה אוטומטית.
מודול שיק-צ'ק מאפשר הדפסת צ'קים רציפה ללא צורך בהחלפת נייר בעת הפקה ממספר חברות או ממספר בנקים שונים או ממספר חברות שונות.

שיק צ'ק מותאם חשבשבת

הדפסת צ'קים על נייר חלק מכל תוכנת הנהלת חשבונות

שיק-צ'ק מותאם סאפ – SAP פותחה במיוחד לחברות ועסקים אשר יש להם תוכנת הנהלת חשבונות סאפ – SAP ביזנס 1.
תוכנת שיק-צ'ק פותחה במיוחד ללקוחות שכבר יש להם תוכנת הנה"ח סאפ – SAP ביזנס 1, בעזרתה ניתן להפיק צ'קים על נייר חלק ולשלוח פקודה להדפסת צ'קים מכל תוכנת הנהלת חשבונות בקלות ובמהירות.

הדבר החשוב ביותר לפני רכישת מודול הפקת צ'קים מותאם SAP, לבדוק האם ניתן להפיק במדפסת שקיימת בעסק. חברתנו מאפשרת להשתמש במדפסת מגנטית שקיימת במשרדכם ואיננו מחייבים רכישת מדפסת חדשה. באמצעות מודול שיק-צ'ק השימוש במדפסת מגנטית אינו מצריך אפיון או צריבה על גבי המדפסת, כך שניתן להשתמש בכל מדפסת מגנטית או להסב מדפסת משרדית שהנכם משתמשים בה כיום (במידה ודגם המדפסת שלכם נתמך).

מדוע מודול שיק-צ'ק הכי מתאים לסאפ – SAP שלכם ?

  • אפשרות להדפסת צ'קים מכל מדפסת מגנטית
  • חוסך בעלויות ומקצר את זמני הפקת הצ'קים
  • ללא הגבלת במספר החברות / חשבונות בנק
  • התאמה מלאה ל תקן 501 – בנק ישראל
  • רמת הגנה הגבוה ביותר נגד זיוף צ'קים
  • שירות תמיכה מרחוק בזמינות גבוה

על מנת להפיק צ'ק על נייר רקע כחול כל מה שצריך זה להכניס את דפי הצ'קים למדפסת מגנטית, להקליד את הנתונים בתוכנת סאפ / SAP ביזנס 1 הקיימת בחברתכם ולשלוח להדפסה. הדפסת צ'קים ממודול " שיק-צ'ק מותאם סאפ – SAP " לא מפריע לרצף העבודה בתוכנת הנהלת חשבונות סאפ – SAP ביזנס 1.

בעת רכישת מודול הדפסת שיקים סאפ – SAP, יש לוודא אם ניתן להשתמש במדפסת הקיימת במשרדכם (ניתן לבדוק אפשרות להסבה מגנטית).
רוב המדפסות מגיעות עם צריבה ברכיב אלקטרוני פנימי, צריבה זו מונעת את האפשרות לרכישת מדפסת מגנטית מספק אחר וכובלת את המשתמש בהוצאות שלא משקפות את עלות המדפסת במציאות.
חשוב לבדוק מראש אם ניתן לרכוש מדפסת מגנטית אחרת באופן עצמאי, אם וכאשר מגיע שלב שדרוג או החלפת מדפסת מסיבות של בלאי, הוספת מדפסת להדפסה משתי מדפסות שונות במשרדכם וכו'

בהזמנת שיק-צ'ק מודול מותאם חשבשבתקבלו הטבעה מתכתית כסופה הטבעה על נייר רקע כחול - במתנה !לפרטים נוספים חייגו 1800-877-222

צרו קשר וקבלו את השירות הכי טוב והכי מהיר!

הפקת צ'קים בהתאמה לכל הבנקים

הדפסת צ'קים מתוכנת שיק-צ'ק
בהתאמה מלאה לכל הבנקים ועמידה בתקן 501